Regine Sixt az Év Asszonya

forrás Prim Online, 2010. november 23. 13:51

A 2010-es londoni World Trade Travel Market turisztikai vásáron Regine Sixt nyerte el a „Woman of the Year” megtisztelő címet, míg cége a Sixt AG a „World’s Leading Innovative Marketing” elismerést.

Regine Sixt a kitüntetéseket a Grosvenor House Hotel-ben megrendezett, a turisztikai szakma leggrandiózusabb rendezvényének gálaestjén vehette át. A zsűri, az egyik legnagyobb nemzetközi autókölcsönzőnél folytatott szakmai teljesítményét, illetve a „Regine Sixt Children’s Aid Foundation” alapítójaként, a szegénységben és nyomorban élő gyermekek megsegítésében tanúsított elkötelezettségét díjazta az elismerésekkel.

A 160 ország összesen 183.000 turisztikai szakembere által odaítélt díj igazán nagy megtiszteltetés számomra és a Sixt AG számára is – nyilatkozta Regine Sixt. „Mindez bizonyítéka annak, hogy mi a Sixtnél, valami különlegeset csinálunk. Valami modernet, nemzetközileg sikereset és mindig megújulót. A „World’s Leading Innovative” kitüntetés bizonyítéka annak, hogy a szakma elismeri és értékeli ötleteinket. Ugyanakkor maga a díj nem adhat okot az elégedettségre, csak ösztönzőleg hathat ránk, hogy folytassuk mindazt, amivel egyre jobb és jobb szolgáltatást tudunk biztosítani partnereinknek!”- tette hozzá az üzletasszony.

Úgy gondolom, hogy Regine Sixt nagyszerű személyiség – tájékoztatta az újságírókat Manon Han, a World Travel Awards alelnöke.  „Nemcsak sikeresen és úttörő módon iránnyítja a Sixt AG-t, de befolyását és kapcsolatait felhasználva igyekszik segíteni a rászorulókon is.”

Természetesen a Sixt AG által Londonban elnyert elismerés a Franchise partnerek munkáit is minősíti – fűzte hozzá Magyar Nikoletta, a Sixt Magyarország marketing vezetője. „A szigorú előírásoknak köszönhetően, ma már a világ több mint száz országában azonos színvonalú és minőségű szolgáltatással találkozhatnak a partnerek, Nepáltól Afrika országain át Magyarországig. A Sixt által nyújtott kiemelkedő szolgáltatást 2010-ben már több alkalommal is elismerte a turisztikai szakma, és ez mindenképpen pozitív visszajelzés és bizonyíték a számunkra. A Sixt Magyarország nem csak marketingjében, hanem CSR tevékenységében is igyekszik követni a német mintát. Hasonlóan szívügyünknek érezzük a segítségnyújtást, így 2010. számunkra is az együttműködések éve volt. Jó néhány felkérésnek eleget téve, többek között segítséget nyújtottunk a Szabolcs-Szatmár-Bereg megyei rászorulóknak, együttműködtünk az AIESEC-kel és a BGF-PSZF diákönkormányzatával.” - emelte ki a marketing vezető.

Kapcsolódó webcímek:
www.sixt.hu