Százezer BMW-vel bővül a Sixt autókölcsönző flottája

forrás Prim Online, 2010. december 5. 06:11

November 25-én exkluzív keretmegállapodással erősítette meg együttműködését a Sixt AG és a BMW. 2015-ig százezer prémium kategóriás BMW-vel bővül az autókölcsönző német flottája.

A szerződés értelmében a luxus szedánoktól, a kabriókon és terepjárókon át a MINI-ig valamennyi BMW modell bekerül a Sixt flottájába. Az átfogó együttműködés keretében a gépjárművek úgynevezett ConnectedDrive technológiával felszerelve állnak majd az ügyfelek rendelkezésére. Mint egy elektronikus útitárs, a turisztikai információkon túl, az autó, percre pontos információkkal szolgál majd vezetőjének a közlekedési állapotokat illetően is. Mindezen túlmenően valamennyi bérautó Sixt Mobile Key szolgáltatással lesz elérhető. Azaz a Sixt által kínált BMW-k mobil telefonról is lefoglalhatóak lesznek anélkül, hogy az ügyfélnek el kellene fáradni az autókölcsönzőbe. A BMW Sixt részére kidolgozott exkluzív együttműködésének köszönhetően további hibrid modellek kerülnek be a flottába, a környezetbarát Sixt partnerek legnagyobb örömére. 

„A sikeres BMW-SIXT együttműködés a prémium autók és a prémium szolgáltatások egyesülése” – nyilatkozta Erich Sixt, a Sixt AG igazgatóságának elnöke. „A megállapodás tovább erősíti kapcsolatunkat a BMW-vel. Alappillérét képezi az autókölcsönző jövőbeni terveinek, nemcsak a flottatervezés, de a marketing tevékenység szintjén is” – tette hozzá az igazgató.

„A Sixt Magyarország szempontjából mi is eredményként értékeljük a Sixt AG és a BMW együttműködést” – tájékoztatott Dévai Gábor, a Sixt Magyarország ügyvezetője. „Minden, az anyacéget érintő fejlesztés, hatással van a franchise tagokra, így ránk is. Egy ilyen mértékű exkluzív együttműködés egyrészt befolyással lehet a Sixt Magyarország és a BMW hazai és nemzetközi szintű kapcsolatára, másrészt az autókölcsönző által kínált bérautók prémium jellegéből adódóan, mint ahogy azt Erich Sixt is említette, a szolgáltatás erősödő prémium jellegére is. Mindez, ügyfeleink elvárási és elégedettségi szintjében is megmutatkozik majd, újabb kihívásokat állítva a Sixt Magyarország szolgáltatás- és marketingtevékenysége elé” – magyarázta az ügyvezető.