Az amerikai internetezők 16 milliárd keresést végeztek novemberben, és ennek több mint kétharmadához még mindig a Google-t használták, a legnépszerűbb kereső piaci részesedése gyakorlatilag megegyezik a novemberi hasonló számmal.
Ugyanakkor a keresések közel negyedét már a Bing hajtotta végre, a Yahoo és a Microsoft együttes adatai szerint ez a szám 24%, fél százalékkal több, mint az előző hónapban.
A comScore felmérése lényegében öt csoportot különböztet meg (Google szájtok, Yahoo szájtok, Microsoft szájtok, Ask Network, AOL LLC Network, de a kutatást végző azután a kereső motorra összevonja ezeket az adatokat, így - tekintve, hogy az Ask és az AOL nagy hányadban "powered by Google", míg a Yahoo ugyancsak túlnyomóan "powered by Bing" - a két keresőmotor összevetésében ez az összegzett szám pontosabb képet mutat, mint ha csak a Google szájtok 66,3 százalékát vetnénk össze a Microsoft szájtok lassacskán növekvő, de még mindig csak 11,8 százalékával.