Indulnak a marketingháborúk

, 2000. április 28. 20:27
Újabb általános portalsite indul Magyarországon május elsején: a viaNovo.com. A site mögött felálló milliárdos részvénytársaság százmillió forintot meghaladó induló reklámkampánnyal kívánja felvenni a versenyt a Magyarországon már működő általános portálokkal, köztük azokkal, amelyek - feltehetően a várható marketingháborúkra is felkészülve - éppen a napokban hajtottak végre 2-3 millió dolláros tőkeemeléseket.
Az új céget 99 százalékban a CBS, a Viacom, a Go2Net, a Cox Interactive Media nevű média- és internetcégek, illetve a Merrill Lynch, a Salomon Brothers és a Schroeders pénzügyi befektetők elnökei és vezérigazgatói birtokolják, hozzájuk csatlakozik még egy magyar személy. A magyar nyelvű szolgáltatás az amerikai cég első próbálkozása lesz a térségben, de már zajlanak az előkészületek, hogy a viaNovo 13 kelet-európai országban legyen vezető portál.