Megújult felületen kereshetők az árak

forrás Prim Online, 2011. január 29. 08:28

Új honlap-designnal indítja az évet az Árukereső.hu. Az új felületet a nemzetközi trendeket követve letisztult formában, a hazai vevők igényeihez igazodva alakították ki a fejlesztők.

A vásárlási tanácsadó megújult oldalán nagy hangsúlyt kapott a cég belső minőségbiztosítási szolgáltatása, a Megbízható Bolt Program, valamint a Facebook integráció is. A frissítéssel az www.arukereso.hu célja az ár-összehasonlítás megkönnyítésén túl a tudatos vásárlási magatartás ösztönzése.

A megújulás mögött másfél éves hazai kutatás és nemzetközi trendfigyelés áll: fókuszcsoportos és online felmérések során kiderült ugyanis, hogy az e-vásárlók körében a kedvező ár mellett a hatékonyság is kiemelten fontos. A netezők minél kevesebb klikkel és minél megbízhatóbb forrásból szeretnek vásárolni az online térben. Az eredményeket felhasználva született meg a letisztult ár-összehasonlító felület, informatív tartalom és a könnyen kezelhető menürendszer.

A vásárlási kalauz megújult honlapján nagyobb teret kapott az Árukereső belső minőségbiztosítási rendszere. Az ingyenes szolgáltatás elsődleges célja, hogy a valós vásárlásokon alapuló értékelések alapján, minél magasabb minőségű szolgáltatás-nyújtására ösztönözze a webshopokat. A fejlesztés során kiemelt fontosságot kapott a Facebook integráció is; ez többek között azt jelenti, hogy Facebook accounttal bejelentkezők kikerülhetik a hagyományos regisztrációt, és egy egyszerű Facebook connect gomb segítségével, egy kattintással tudnak regisztrálni az oldalra. Az ily módon regisztráltaknak nyereményjátékot, a későbbiekben pedig extra szolgáltatásokat kínál az Árukereső.

A honlap fejlesztését az arukereso.hu kft teljes egészében házon belül végezte. A magyar oldal megújulásával egy időben frissültek az ár-összehasonlító 4 országban működő partner oldalai is Romániában, Bulgáriában, Portugáliában, és Törökországban.