Bár a kutatás nemzetközi: valószínűleg igaz lenne mondjuk a Nők lapja Café és az iWIW összevetésére: miközben a nők szívesen látogatnak közösségi oldalakat, mert fontos a kapcsolattartás a barátokkal, ismerősökkel, vásárlási szokásaikat inkább a nők számára készített oldalak, illetve az ezekhez kapcsolódó fórumok és tematikus közösségek befolyásolják.
Az eMarketer és a kutatásban résztvevő Burke Research objektivitása ellenére nem árt figyelembe venni, hogy női webszájtok kezdeményezték azt a kutatást, amelynek eredménye, hogy a nők vásárlási döntéseiben sokkal nagyobb szerepet játszanak az olyan női oldalak, mint az iVillage, a CafeMom vagy a BabyCenter, mint az általános közösségi oldalak; a Facebook-ot és társait elsősorban kapcsolattartásra és csevegésre használja a gyengébb nem. A különbség elég szignifikáns: míg a közösségi oldalak csak a megkérdezettek 16 százalékánál befolyásolták a döntést, a női közösségeknél csaknem minden második megkérdezettnél.