Mintha a Prím Online előző - a saját márkájú telefonokról szóló - hírére rímelne az újabb: egy szerdai konferencián (Inside Social Apps) a Facebook technológiai igazgatója, Bret Taylor bejelentette, hogy a közösségi oldal 2011-ben elsődlegesen a mobil felhasználókra fókuszál, hiszen a 200 millió mobil Facebook–ozó már most kétszer olyan aktív, mint a web felhasználók.
Természetesen mi másért lennének olyan fontosak a mobil felhasználók, mint a bevételért: a Facebook elkezdett odafigyelni az egyre bővülő piacot jelentő mobil hirdetésekre. Az All Things Digital jelentése szerint a Facebook megvásárolta a Rel8tion-t, a Peter Wilson (korábban a Google műszaki igazgatója) és Scott Hanaan (korábban a Microsoft tanácsadója) által alapított mobil hirdetéstechnológiai céget.
A Rel8tion egy olyan mobil hirdetés-szolgáltatást fejlesztett, mely összekapcsolja a helymeghatározási és demográfiai adatokat a tárolt hirdetésekkel.