Miután a Facebook egyelőre nem tervezi a nyilvános részvénytársasággá történő alakulást, ha valakinek éppenséggel közösségi hálózatba támadna kedve befektetni, akkor be kell érni az üzleti/professzionális kapcsolatok építésére szakosodott LinkedIn-nel, amely 175 milliónyi dollár részvénykibocsátással lép rá arra a mérlegre, amelynél pontosabb meghatározást a cégértékre még nem sikerült kitalálnia senkinek.
A kibocsátási árról még nem nyilatkozott Jeff Weiner vezérigazgató, ezt majd az IPO-t levezénylő pénzügyi partnerek, a Morgan Stanley, a Bank of America/Merrill Lynch és a JP Morgan határozzák meg.
A 2003-ban alapított hálózatnak 200 országban több mint 90 millió tagja van. A tavalyi volt a vállalat első nyereséges éve, az első kilenc hónap nettó nyeresége 10 millió dollár, szemben az előző év hasonló időszakának 3,9 milliós veszteségével. A szeptember 30-án zárult üzleti évet a LinkedIn 201 millió dolláros árbevétellel zárta, amelynek 41 százaléka a kapcsolati tőkére épülő szoftverből - lényegében munkaerő közvetítésből - származik, 32%-ot tesz ki az online marketing és 27% jön prémium előfizetésekből.