Tovább kívánja erősíteni pozícióit Magyarországon a Toshiba, ami több új szolgáltatás beindításával is járt: elindult a kék számon elérhető telefonos ügyfélszolgálat és a garanciális notebookokat meghibásodás esetén mostantól ingyen szállítják el, majd javítás után vissza.
A Toshiba az elmúlt évben közel 38 000 noteszgépet értékesített, ezzel 10 százalék körüli piaci részesedést tudhat magáénak. A cég számára ez gyakorlatilag a piaci pozíciók megőrzését jelenti, amit a válság időszakában jelentős teljesítménynek értékelnek, és úgy ítélték meg, hogy a magyar piaci jelenlétüket tovább erősítheti néhány új szolgáltatás bevezetése.
Ennek jegyében - hosszas szervezőmunka után - elindult a cég telefonos ügyfélszolgálata. A kék számon hívható központ elsősorban technikai kérdésekben ad felvilágosítást, illetve garanciális ügyintézésekben is segít. A Toshiba ügyfélszolgálat helyi tarifával hívható telefonszáma: 06-40-811-811, E-mail címe: info@toshiba.hu
Az ügyfélszolgálat elindításával egyidőben minden Magyarországon forgalomban lévő, és érvényes garanciával rendelkező Toshiba notebookra bevezették az ún. ingyenes garanciás szállítás (angolul: pick up and return) szolgáltatást. Ez a gyakorlatban azt jelenti, hogy egy esetleges meghibásodás esetén az ügyfeleknek elég betelefonálniuk az ügyfélszolgálatra, egyeztetni velük, és a továbbiakban ők gondoskodnak a hibás készülék el- és visszaszállításáról, így nem szükséges személyesen felkeresni a szervizeket. A javítás, szervizelés folyamata a weben is nyomon követhető a
http://ce.computers.toshiba-
oldalon.