Arculatváltás mellé egy új online médium: Ispiro.hu

Vértes János Andor, 2011. február 11. 17:42

A három éves tevékenység utáni arculatváltást - vállalati honlap helyett - inkább online médium indítására használta ki az elsősorban marketing tanácsadói tevékenységet végző Ispiro  Consulting Kft.,  és bár a tartalmi feltöltés igazából csak most kezdődik, már az egyik első cikk is alkalmas arra, hogy bevonja az olvasóközönséget is a közös gondolkodásba: érdemes-e egy cégnek, egy vállalkozásnak saját médiumot kibocsátania?

A vállalkozás ügyvezetője, Mezriczky László, blogbejegyzésében - talán épp azért, hogy ne vegye el a vitatkozók kedvét a hozzászólástól  - sommás válasz helyett inkább hangosan meditál, bár ezen gondolatok végül is az "igen" oldalán kötnek ki, ha valamikor, hát épp most  jött el ennek az ideje:

"Kiváltható-e tehát részben a vállalati üzenetek sajtón keresztüli (tehát nem fizetett hirdetésben szervezett) átadása saját üzemeltetésű eszközökkel? A lehetőségek egyre inkább adottak ehhez. A közösségi médiumok megjelenése, megerősödése, majd egy adott szegmensben egyre inkább dominánssá válása mindenesetre megteremtette az interaktív kapcsolatba kerülés alapjait. Ha tehát egy vállalkozásnak van mondanivalója, viszonylag egyszerűen eljuthat arra a felismerésre, hogy saját ügyfél vagy érdeklődői körét közvetlenül érje el, méghozzá az említett interaktív módon, tehát azzal a képességgel felvértezve, hogy érdemi párbeszédbe elegyedjenek. Ezek után pedig a lehetőségek tényleg korlátlanok, az ügyfeleket akár a termékfejlesztésbe, „co-creation” logikájú közös alkotásba is társul lehet hívni. Hogy ez mennyire reális ma, arra mi is kíváncsiak vagyunk, ezért is indultunk el magunk is ezen az izgalmas új úton. Az út élményeiről, tapasztalatainkról folyamatosan tudósítunk majd".

Természetesen a háttérben - egy második fülön keresztül - elérhető a vállalati bemutatkozó honlap is, (megtudhatjuk onnan, hogy az Ispiro egyre több feladatot vállal üzleti, go-to-market modellek alakítása terén, hogy Magyarországon úttörő szerepet játszik az Employee Branding széles körű elterjesztésében), de a hangsúly mindenképp az interaktív médiumon van, amely a tartalmat még csak ígéri, de az esztétikumot máris felkínálja: szép, elegáns, korszerű. Áruljuk is gyorsan el, hogy a design és a kreatív munka az Absolutone érdeme; az interaktív felület kialakításában Müller Tamás, elkészítésében pedig a KHP segítette a február eleji indulást.