A hálózatbiztonsági megoldásokat fejlesztő és gyártó vállalat - a BalaBit IT Security - termék marketing menedzseri vezetői pozíciót hozott létre, amelyet mostantól Marosvári Gábor, az IDC korábbi vezető elemzője tölt be, aki februárban csatlakozott a tűzfal megoldásaival nemzetközi hírnevet is szerzett magyar vállalkozáshoz.
Az IDC-nél eltöltött tíz év alatt Marosvári Gábor vezető elemzőként hazai és régiós szoftverpiaci kutatásokat, illetve elemzéseket készített. A biztonsági szoftverek, az ERP és a rendszer-menedzsment megoldások tartoztak a fő fókuszterületei közé. A BalaBitnál egy számára és a vállalat számára is új pozíciót fog betölteni. Termékmarketing menedzserként a cég termékeinek pozicionálása, piacra vezetése, a célcsoportok meghatározása és nem utolsó sorban a termék-értékesítési, valamint a marketing tevékenység támogatása tartozik majd a feladatai közé.