Február 28-án sajtótájékoztatón jelentik be, hogy a TV2 március 1-től mobilnet szolgáltatást indít, ám mindez nem jelenti azt, hogy új mobilnet szolgáltató tűnne fel a piacon, csupán azt, hogy egy nagy margetingerővel rendelkező médiacég kapcsolódik be a Vodafone mobil netszolgáltatásának értékesítésébe, s ezért a reklámszolgáltatásért a Vodafone nem a hagyományos módon, hanem az értékesített termékek arányában fizet.
Ha a Vodafone termékeinek reklámja megy a TV2-ben, és ezért a Vodafone fizet, az egy általánosan elfogadott gyakorlat. Ha a Vodafone csak akkor fizet, amikor a reklám nyomán megrendelést is kap, vagyis a reklám ára az értékesítés bizonyos százaléka, azt affiliate marketingnek hívják, ma már ez is eléggé elfogadott gyakorlat, csak ennek elszámolását TV-reklám esetében elég nehéz megoldani. Az affiliate marketingnek egy válfaja, ha a termék úgy néz ki, mintha az a TV2 terméke volna, s ha ezt önállóan árusítják is, és ez nem keverhető össze más Vodafone termékekkel, akkor az elszámolás is könnyebb. Így azt a hírt, hogy "netszolgáltatást indít a TV2", le kell fordítanunk arra, hogy március elsejétől a Vodafone a TV2-n keresztül - affiliate marketing konstrukcióban árulja bizonyos szolgáltatásait.
Hogy pontosan melyeket, azt a Vodafone egy február 28-i sajtótájékoztatóján jelenti be. Az előzetesen kiszivárgott információk szerint a "TV2 mobilnet szolgáltatás" számára a jelenleg ismert csomagoktól eltérő, azokkal nehezen összevethető új csomagokat, és azokhoz tartozó árstruktúrát alakít ki a valódi mobilnet-szolgáltató, a Vodafone.