Az IDG Magyarországi Médiaszolgáltató Kft. újabb nemzetközi brand bevezetésével válaszol az Apple saját termékei és az Apple által képviselt életstílust kedvelő olvasók igényeire. 2011. március 1-én hivatalosan is elindult a macworld.hu oldal.
A Macworld brand 1994 óta működik sikerrel az Egyesült Államok és a világ 12 más országának olvasói körében, mostantól pedig a hazai rajongók és érdeklődők is olvashatják a legfrissebb híreket, app review-kat, illetve a legújabb hardverekről és kiegészítőkről szóló beszámolókat és pletykákat.
Az oldal egyediségét a hírek frissessége és a szerzők személyes, olykor provokatív véleményformálása mellett a nemzetközi Macworld brand által biztosított exkluzív forrásanyagok biztosítják.
Az iOS-eszközök ismertsége egyre növekvő mértékben hozza magával az Apple további termékei, számítógépei iránti érdeklődést is: a Macworld.hu szerkesztői kiemelt figyelmet kívánnak fordítani ezen eszközök kényelmes használatának megismertetésére, így az oldal a megszokott tartalmak mellett hangsúlyos szerepet szán a különböző tippek és trükkök bemutatásának is.
A Macworld.hu kiemelt figyelmet fordít a köré szerveződő közösség megmozgatására és bevonásába az oldal fejlődését és megjelenését érintő kérdésekben, így az indulás alkalmából a szerkesztőség pályázatot indít: értékes nyereményekkel jutalmazzák azt a tehetséges olvasót, akinek a Macworld számára kitalált szlogenjét a szerkesztőség tagjai a legjobbnak ítélik. A pályázatokat a Macworld.hu facebookos rajongói oldalon várják.
Ahol ott van a Macworld.hu:
http://macworld.hu/
Facebook: http://www.facebook.com/macworldhu
Twitter: http://twitter.com/#!/MacworldHU