Már megtekinthetőek azok az internetes reklámok, melyek gyökeresen megváltoztathatják a véleményünket az online hirdetésekről. Az új formátumok nem csak nagyobbak, hanem szórakoztatóbbak is lesznek, mint a most megszokott bannerek.
Az internetes hirdetési szereplőket összefogó Internet Advertising Bureau (IAB) Rising Star versenyén eredményt hirdetett, így a nagyérdemű is megismerhette, hogyan képzelik el a jövő bannereit a nagy piaci szereplők.
A győztes pályaművek közös tulajdonsága, hogy már a hirdetésen belül ellátják az internetezőt a legfontosabb információkkal, videókat, képeket, leírásokat tartalmaznak, mini weboldalként szolgálnak az internetezők felé.
Az új formátumok nem titkolt célja, hogy egyik oldalról új hirdetőket csábítsanak a webre, másik oldalról a felhasználóknak is élményt nyújtsanak, miközben böngésznek a világhálón.
A bannerekről bemutató videók megtekinthetőek az Adserver blogon.