A keresőoldal egy külön erre az alkalomra elkészített piros-fehér-zöld logoval kedveskedik a magyar felhasználóknak.
A Google bemutatkozásakor még csak egyfajta logot használtak, majd lassan megjelentek a különböző alkalmakra készített egyedi változatok, mint például a Valentin napot, vagy éppen a Szilvesztert megjelenítő változatok. Ezek azonban kivétel nélkül nemzetközi, szinte minden országban fontos kiemelt események, időpontok ábrázolásai.
A következő lépés a csak egy-egy országra jellemző nemzeti jellegű események megjelenítése volt. Ebbe a sorba illik bele a Google március 15-re készített, kifejezetten Magyarországnak szánt logoja. A különleges logo az események kiindulópontjára utalva a Nemzeti Múzeum épületét ábrázolja, mely egyben világos felületével a nemzeti trikolor közepét is adja. Ezen túl közelebbről nézve megfigyelhető, hogy a bejáratnál elhelyezkedő, timpanon alatti oszlopsorban külön is megjelenik az 1948-49-es forradalomban igazi értelmet nyert piros-fehér-zöld. Semmit nem von le a gesztus értékéből, de a történethez hozzátartozik, hogy a külföldi IP címekről megnyitott Google oldalakon általában a nemzeti súllyal bíró logo-változatok nem jelennek meg.