A Sixt AG és a NetJet Europe között létrejött együttműködés eredményeképpen NetJets Europe légijáratain utazó üzletemberek már a leszállópálya mellől kivételesen képzett sofőrökkel, exkluzív, első osztályú Sixt limuzin szolgáltatásokat vehetnek igénybe.
„A NetJets Europe és a Sixt szolgáltatásai tökéletesen kiegészítik egymást” - nyilatkozta Regine Sixt, a Sixt AG tulajdonosa. „Célunk, hogy ügyfeleink számára a lehető leghatékonyabb utazást biztosítsuk oly módon, hogy ne kelljen kompromisszumot kötniük a biztonság és a kényelem terén. A Sixt-tel történő együttműködésnek köszönhetően mindezt már nemcsak a levegőben, hanem a földön is tudjuk garantálni “ - egészítette ki Eric Connor, a NetJets Europe elnök-vezérigazgatója.
A NetJets Europe partnerei számára a kényelmes és hatékony utazáson túl befektetési lehetőséget is kínál. Ügyfelei a kínált részvényvásárlási lehetőséggel élve meghatározott számú repülési órát vásárolhatnak. A repülőgép részleges tulajdonosaként pedig csökkentett költségekért a gép minden előnyét élvezhetik. A tulajdonosi előnyök közé tartozik, hogy Európán belül bárhonnan bárhová mindössze 10 órával az utazást megelőzően előzetes bejelentkezéssel foglalhatják le repülőútjukat. Ezeket a lehetőségeket is kibővítette az együttműködés. A NetJets Owner szolgáltatáson keresztül az ügyfelek egyidejűleg, előre látható fix áron foglalhatják le repülőútjukat és Sixt autójukat. Különleges kiegészítő szolgáltatásként a NetJets Owner ügyfelek Sixt Diamond Card státuszt kapnak, amely további előnyöket jelent a NetJets Owner szolgáltatást igénybevevő ügyfeleknek. Autóbérlés esetén automatikusan 20 százalékos kedvezményt és upgrade lehetőséget kapnak, amely által magasabb kategóriájú autót vehetnek igénybe. Mindezeken felül az együttműködő partnerek első osztályú úgynevezett Sixt Diamond Lounge-okat bocsátanak a kártyatulajdonosok rendelkezésre, a zavartalan pihenés biztosítása érdekében.
A NetJets Europe és a Sixt közös tervei között szerepel a partnerség kibővítése más területekre is, business kategóriájú szállítási megoldásokat kínálva ezáltal egész Európában.
„Bár Magyarországon ez a fajta együttműködés még nem igazán nyert teret, mindenesetre a Sixt Magyarország vezetése is örömmel vette az együttműködés megszületését” – mondta Dévai Gábor, a Sixt Magyarország ügyvezetője. „Fontosnak tartjuk, hogy a Sixt márkanév, a világ bármely pontján mindenki számára garanciát jelentsen. Ha van rá mód, hogy ezt a garanciát más szolgáltatásokkal összevonva, azokra kiterjesztve szélesítsük palettánkat, akkor élni kell ezekkel a lehetőségekkel!”- tette hozzá az ügyvezető.