A Malév a PROS Revenue Management Solution Suite nevű szoftvert választotta árképzési folyamatának fejlesztésére az optimális bevétel elérése érdekében, a társaság ennek révén éves szinten 6 százalékos többletbevételre számít.
A PROS Holding a Malév közleménye szerint szoftver bevétel-előrejelző és optimalizáló modulokat, valamint professzionális döntéstámogató eszközöket nyújt a magyar légitársaság számára, amelynek segítségével a Malév hatékonyabban tervezheti meg bevétel-optimalizálási és árképzési stratégiáját, valamint optimalizálni tudja a kapacitásgazdálkodást a megfelelő ármix kialakításával és az igényekhez igazodó árképzéssel.
"Más légitársaságokhoz hasonlóan arra törekszünk, hogy profitot termeljünk, és növekedési pályára álljunk a jelenlegi rendkívül erős versenyhelyzetben. Számításaink szerint a PROS lehetőséget biztosít, hogy mélyebb betekintést nyerjünk a különböző utas-szegmensekbe, elősegítve ezzel a bevételre vonatkozó céljaink elérését" - idézi a közlemény Martin Gausst, a Malév vezérigazgatóját.
"Biztosítjuk partnereinknek, hogy ellensúlyozni tudják az árverseny okozta bevételcsökkenési spirált; előre tudjuk jelezni az igények változását az egyes piacokon; segítünk a legnyereségesebb foglalási osztályok összeállításában, és azonnali reagálást teszünk lehetővé a versenytársak akcióira" - mondta a közleményben John Billings, a PROS alelnöke.
A Malév éves szinten 6 százalékos többletbevételt vár a PROS rendszer alkalmazásától - közölte a társaság az MTI érdeklődésére. A Malév tavalyi bevétele januári adatok szerint mintegy 92 milliárd forint volt, mintegy 7 százalékkal alatta maradt az előző évinek, az idén azonban már 11 százalékos bővülésre, 101,5 milliárd forintos bevételre számít a januári közlés szerint.