2011. április 14-én a Kontaktia Kft. ismét, immár harmadik alkalommal rendezi meg a Szegedi Direktmarketing Fórumot.
A korábbi fórumoktól eltérően idén 2 szekcióban (kezdő és haladó) hallgathatnak előadásokat az érdeklődők, majd ezt követően szakmai szemináriumon vehetnek részt, ahol gyakorló szakemberek segítségével ismerhetik meg az e-dm készítés és telemarketing beszélgetési forgatókönyv (az ún. telemarketing script) írás fortélyait.
Az idei program összeállításánál az online marketing előretörését figyelembe véve olyan előadások között csemegézhetnek a résztvevők, mint a targetálás, keresőoptimalizálás, interaktív direktmarketing kontroll. Természetesen a hagyományosabb témák sem maradhatnak ki a programból: adatvédelem, telemarketing.
Az integrált direktkommunikációról szóló előadás pedig arra keresi a választ, hogyan szervezhetőek hatékony rendszerré a mindennapi kommunikációban az online és offline kapcsolatok.
Az idei fórum különleges lesz abból a szempontból is, hogy ezen a rendezvényen kerül sor a DirActivity pályázat ünnepélyes eredményhirdetésére, ahol a nyertes pályázók betekintést engednek munkájukba egy rövid prezentáció formájában. A részletes programról és az előadókról a http://www.dmforum.eu oldalon lehet tájékozódni.