Jelentős átalakításokat készít elő a YouTube videomegosztó portálon a tulajdonos Google, hogy a portálon kialakított csatornákkal a televíziók vetélytársává tegye a népszerű oldalt.
A The Wall Street Journal csütörtöki információi szerint a 100 millió dollárt felemésztő átalakítások után a YouTube kezdőlapja különböző területekre - egyebek közt a sportra és a művészetekre - összpontosító csatornákkal várja majd a felhasználókat.
A lap úgy tudja, hozzávetőleg húsz ilyen csatorna több órányi új műsorral, más csatornák a szájton már fent lévő tartalmakkal csábítja az oldal látogatóit.
Az átalakított YouTube-ra az év végéig kell várniuk a felhasználóknak, a honlap üzemeltetői külső segítséget is igénybe vesznek a kezdeményezés alkalmazásához.
A YouTube a világ harmadik leglátogatottabb internetes oldala, a honlap azonban még nagyobb forgalmat akar magáénak tudni, hogy részesedjen a 70 milliárd dolláros amerikai televíziós reklámpiacból. "Azt szeretnénk, ha az emberek ugyanúgy néznék a
lapot, mint a tévét" - mondták a weboldal vezetői.
MTI