A HP megbízásából készített legújabb kutatás rávilágít az innováció szerepére napjaink szervezeteinek életében. Az állami és magánszektor felsővezetőinek 95 százaléka úgy gondolja, hogy az innováció nagy mértékben hozzájárulhat szervezetük sikeréhez. Ennek okáról nyilatkozva mindkét szektorban az innováció jövőbeni növekedésben játszott szerepét említik a legtöbben (a magáncégek vezetőinek 84 és a kormányszervek vezetőinek 63 százaléka). Az innováció gyorsítása érdekében a HP hét új megoldással bővíti alkalmazás-transzformációs megoldásainak portfólióját.
A HP alkalmazás-transzformációs megoldásával a nagyvállalatok pontosan megismerhetik alkalmazás-portfóliójukat és eldönthetik, mit érdemes megtartani, megváltoztatni vagy kivezetni. Ez a transzformáció első lépése.
A szolgáltatásként nyújtott HP Application Portfolio Management (APM) szoftver meghatározott vállalati célkitűzések alapján végzett tényalapú elemzéssel, gyorsan azonosítja a portfólió racionalizálásra szoruló területeit. Az APM a nagyvállalati alkalmazás-transzformációs terv alapja, amely segít csökkenteni a modernizációs projekt kockázatát és költségeit. Az APM mellé a HP alkalmazás-ésszerűsítési (Applications Rationalization) szolgáltatásait is megrendelő ügyfelek testre szabott alkalmazás-transzformációs ütemtervet kapnak az optimális alkalmazásportfólió kialakításához.
A HP felhőalapú alkalmazás-transzformációs (Applications Transformation to Cloud) szolgáltatásai az alkalmazási és infrastruktúra-környezet elemzésével kiderítik, hogy áthelyezhető-e a meglévő környezet a felhőbe. Segítségükkel az ügyfél testre szabott ütemtervet dolgozhat ki az átalakításhoz és az utolsó lépésben a felhőből nyújthatja felhasználóinak a kijelölt alkalmazásokat.
A HP alkalmazástanácsadási, fejlesztési, integrációs és outsourcing-szolgáltatásaival reagálókész és rugalmas szolgáltatásokká alakíthatók a régi alkalmazások.
A HP kliens-számítástechnikához kínált alkalmazás-transzformációs szolgáltatásai (HP Application Transformation Services for Client Computing) Windows 7-re modernizálják a klienskörnyezetet, fokozva ezzel a hatékonyságot, a mobilitást és a biztonságot. Automatizációs képességeire, szabványosított folyamataira és globális erőforrásaira támaszkodva a HP a megvalósítás idő- és költségigényét is csökkenti.
Mivel az alkalmazásokat egyre több és kifinomultabb kockázat fenyegeti, a biztonság fontos szempont és jelentős kihívás a modernizációs projektek során. A HP Fortify Real-Time Hybrid Analysis az első olyan alkalmazásbiztonsági elemző megoldás, amely a támadások valós idejű vizsgálatával tárja fel a szoftverek sérülékenységeinek kiváltó okát.
A HP Fortify Real-Time Hybrid Analysis valamint a HP Fortify 360 és HP Application Security Center új változatainak együttes alkalmazásával a nagyvállalatok hozzájuthatnak a kockázatok sikeres kezeléséhez szükséges alkalmazásbiztonsági intelligenciához.
A HP a felhőalapú megoldások teljes skáláját nyújtja ügyfeleinek. A cég most három új megoldással támogatja a felhőalapú megoldások kialakításának rugalmasságát és gyorsítja azok bevezetését.
- A HP Cloud Service Automation 2.0 szoftverrel a nagyvállalatok gyorsan kiépíthetik, bevezethetik és felügyelhetik a heterogén környezet alkalmazásait és infrastruktúráit. Az új automatizációs fejlesztésekkel, az egyetlen gombnyomásra történő erőforráskiosztással és a rendszerfigyelési képességekkel a HP Cloud Service Automation 2.0 szoftvert használó szervezetek gyorsan kiépíthetik saját nyilvános vagy privát felhőjüket, és hamarabb megjelenhetnek új alkalmazásaikkal a piacon.
- A HP Exchange Services for Private Cloud megoldással a szervezetek használatalapú fizetési modellre (pay per use) épülő számítási felhőt valósíthatnak meg, nagyvállalati szintű teljesítménnyel és biztonsággal. Ez a konstrukció a gyakran előforduló kockázatok kiküszöbölésével biztosítja a számítási felhő előnyeit.
- A HP Enterprise Cloud Services for Microsoft Dynamics CRM megoldás virtuális privát felhőn keresztül biztosítja a Microsoft piacvezető Dynamics CRM szoftvereit. Ez az alternatív szolgáltatásnyújtási modell a HP CRM rendszerek és contact centerek üzemeltetésében szerzett tapasztalataival ötvözi a felhőalapú modell előnyeit.