Microsoft Office 365 Kompetencia Központ az Atigrisnél

forrás Prim Online, 2011. április 15. 12:53

Az Atigris Informatika a Microsoft fejlesztéseit követve, BPOS Kompetencia Központját Microsoft Office 365 Kompetencia Központtá alakítja.

A közeljövőben megjelenő Office 365 igazi áttörést hoz a számítási felhő technológiában - állítja Karácsony Sándor, a cég igazgatója.  Az Office 365 a Microsoft Office irodai alkalmazáscsomagot a Microsoft egységes üzenetkezelő és együttműködést támogató, felhő szolgáltatásaival, az Exchange, a SharePoint és a Lync online változatával ötvözi. Ezáltal tetszőleges eszközről, bárhol és bármikor hozzáférést biztosít a levelekhez, dokumentumokhoz, kapcsolatokhoz és naptárakhoz, miközben 99,9 százalékos, garantált rendelkezésre állást és katasztrófatűrő adat-visszaállítást biztosít.
Az Office 365 a Microsoft jelenleg elérhető, felhő alapú szolgáltatásához, a Business Productivity Online Suite-hoz (BPOS) képest - az irodai alkalmazáscsomag hozzáadásán túl is - számos újdonsággal érkezik. Ilyen például a továbbfejlesztett menedzsment, amely szerepkör alapú hozzáférést tesz lehetővé, a felhasználói mellett többféle adminisztrátori, partneri és helpdesk szerepkört különböztetve meg. Az Exchange Online például alapértelmezésben tartalmazza a levelek archiválását. A Microsoft az Office 365-öt többféle előfizetői csomagban kínálja.

A Microsoft Office 365-hoz remek kiegészítő a Windows Intune. A Windows Intune fizetős, illetve 30 napos, ingyenesen kipróbálható verzióban jelent meg. A program a kisvállalkozásoktól kezdve a közepes cégeken át egészen a multikig hasznos lehet: segítségével a vállalatok számítógépei egyetlen felületről tarthatók karban, így például a frissítéseket nem kell egyenként telepíteni minden gépre. A szolgáltatás tartalmazza a Windows 7 Enterprise verzióra való frissítést – mely a munkaállomások egységesítse mellett lehetővé teszi a Bitlocker használatát, mely megakadályozza az adatokhoz való illegális hozzáférést a számítógép, pendrive elvesztése esetén is. Központi ellenőrzéssel kiegészítve nyújt védelmet a vírus és kém szoftverek ellen. Naprakész szoftver és hardver leltárt biztosít, hogy egyszerű legyen a legális szoftver felhasználásnak való megfelelés. Kiváló kiegészítés az Office 365 üzleti alkalmazások mellé, hogy a munkaállomások felügyelete is nagyvállalati színvonalon történjen - teszi hozzá Karácsony Sándor, akinek vezetésével már több BPOS projektet megvalósított az Atigris.