Egy sor hazai és külföldi előadó részvételével rendezték meg tegnap az első magyarországi Facebook-napot az Aréna Plázában. Odysseas Ntotsikas, az eseményt szervező Thinkdigital nemzetközi ügyvezetője prezentációjában kiemelte a Facebook prime time televízióhoz hasonlítható elérését és fontosságát; Suzannah Baker, az iPlatform vezetője a Facebook applikációk fejlesztésének kreatív lehetőségeit és hatékonyságát mutatta be; Jiri Voves, a CandyTech SocialBakers igazgatója a Facebook aktivitásokból kinyerhető statisztikákkal illusztrálta néhány nemzetközi brand online eredményességét.
A Facebook 3,3 millió hazai regisztrálttal és napi több, mint 2,1 millió látogatóval a legnagyobb napi elérésű internetes médium ma Magyarországon. A Facebook több, mint weboldal: egy platform, ahol az átlagos felhasználó minden internetes tevékenységét elvégezheti. Megváltoztatja a médiafogyasztást és a közönség megszólítását, a hirdetést is.
A magyar előadók mindezt különféle esettanulmányokkal igyekeztek illusztrálni az első magyarországi Facebook-napon: Szénássy Alex és Muka Péter a Laboratory Ideastől a Budapest Bank “Dalbir kérdez” kampányának komplex szakmai hátterét és a kampány sokrétű hatását mutatták be; Falvay László prezentálta a Young & Rubicam által készített Bátor Tábor Facebook kampány elemeit és eredményességét; Karányi Dani a Friendly Advertisingtól a UPC Akcióhős kampány Facebook-szeletét és a Honda Jazz Mugen applikációt elemezte; míg Szigetvári József, a Sanoma Budapest igazgatója a Profession.hu Csokigyár applikáció B2B sikereivel foglalkozott.