A napokban helyreállt az OKI Fukushimai gyárának működése, a termelés folyamatos. A gyártást a telepen befolyásolhatja, hogy hogyan, milyen ütemben tudják alternatív alkatrészekkel pótolni a földrengés által súlyosan érintett beszállítók eszközeit, de az OKI ezt a tényezőt igyekszik minimalizálni.
Mindemellett a gyár több, mint 10 millió jen értékben támogatta IT-hoz kapcsolódó eszközökkel a földrengés sújtotta térségben zajló helyreállítási folyamatokat, valamint a gyár japán és külföldi üzemének dolgozói további adományokkal segítették a rászorulókat Japán észak-keleti részén.
A támogatás részeként, az OKI létrehozott továbbá egy speciális javítási szervizszolgáltatást azok részére, akiknek a katasztrófa következményeként hibásodott meg nyomtatójuk és multifunkciós készülékük.
Az OKI Csoport mindent megtesz az infrastruktúra rendszerek gyors helyreállítása érdekében, mint pl. áram, víz, gáz, kórházi ellátás, hogy ezzel is támogassa a sújtott területeket. Mivel az áramellátással problémák vannak az érintett területen, az OKI energiafogyasztását is igyekszik a minimálisra korlátozni.