Kreatív, közösségi, szórakoztató és az adott márkához közeli viszonyt mutató: többek között ilyen alkalmazásokat vár az iWiW, a már futó ‘Apppályázat’-ra. A vetélkedésre hirdetők és kreatív ügynökségek az általuk kitalált és megvalósított fejlesztésekkel jelentkezhetnek.
A verseny célja, hogy a közösségben rejlő erőt kihasználva szülessenek olyan alkalmazások, amelyek segítik az adott márka értékeinek közvetítését.
Érdemes agyalni, tervezni, programozni, hiszen aki a szabályoknak megfelelő alkalmazással indul a versenyen, már nyert is listaáron egy 1 millió forintos médiatámogatást az Origo portfóliójában, amelyet az alkalmazás promótálására használhat fel.
Június 30-ig lehet nevezni, azonban az éles verseny csak július 14-én indul, amikor az alkalmazások egyszerre kerülnek ki az iWiW-re, ahol azokat két aktív hét után az iWiW csapatából összeállított szakmai zsűri értékeli, és hirdet közülük győztest. A végső nyertes, az egymillió forintos támogatáson felül, további listaáron számított 35 millió forintos népszerűsítő kampányra számíthat.
További információ a versenyről: http://iwiw.hu/apppalyazat