Május 27-én indult útjára a Vodafone új szolgáltatása, amelynek segítségével bármilyen, a Vodafone kínálatában elérhető telefonra biztosítást köthet az ügyfél.
Alap és extra készülékbiztosítás is választható, amelyekkel a felhasználó többek között megóvhatja mobilját a folyadék- és vízkároktól, a szándékos rongálástól, vagy akár attól, ha véletlenül elejti a telefonját és az összetörik. Extra csomag esetén mindezek mellé még lopás vagy rablás esetén is jár a kártérítés. Csak annyi a teendő, hogy baj esetén a felhasználó felhívja a Vodafone Készülékbiztosítás kárrendezési vonalát a 06-1-477-41-27 normál díjas telefonszámon, és az adatok rögzítése után már fel is kereshető valamelyik márkabolt, ahol némi papírmunka után azonnal, vagy legfeljebb 15 napon belül kézhez vehető az új, a régivel megegyező vagy azonos kategóriájú készülék.
A biztosítást lakossági és üzleti számlás ügyfelek egyaránt igénybe vehetik, amennyiben készüléküket a Vodafone-nál vásárolják vagy vásárolták meg. Erre új előfizetőként a szerződéskötéskor, régi ügyfélként pedig szerződéshosszabbításkor, illetve az ezeket követő hatvan napon belül van lehetőség. A biztosítás bármely üzletben megköthető, kárrendezésre azonban csak a márkaboltokban van lehetőség.
Fontos tudni, hogy a készülékbiztosítás nem nyújt fedezetet a telefonon tárolt adatok visszaállítására, de az ingyenes AdatŐr alkalmazás használatával megóvhatók a legfontosabbak adatok, például a telefonszámok, a naptárbejegyzések vagy az üzenetek.