1995-től aztán már nem volt megállás. Sorozatban készültek az újabb és újabb CD-lemezek. Megjelent az angol nyelvű, haladók számára készített ClipDic 1. és ClipDic 2., amely a közép-, illetve felsőfokú nyelvvizsgára való felkészüléshez nyújt segítséget. Újdonságuk volt, hogy ezekbe már videoklipeket, filmbetéteket is beépítettek a fejlesztők. A későbbiekben elkészítették a ClipDic üzleti angol változatát (szintén két lemezen), és hamarosan megjelent a ClipDic 1. és 2. német nyelvű verziója, majd ezt követte dr. Szabados Márta hangos könyve, az Angol kiejtésiskola.
Egy újabb sikerállomás a Lopva angolul című CD-ROM, amely három díjat is kapott a különböző fórumokon. A szoftveresek az angolnyelv-tanulásban klasszikusnak számító Czobor Zsuzsa-Horlai György-féle tankönyveket adaptálták CD-ROM-ra.
1995 őszén robban be a köztudatba az új CD-program, a Manóka-land. Ez volt az első magyar gyermekoktató CD-ROM. Az általános iskolák első négy osztálya számára készült program nem a nyelvoktatással foglalkozott, hanem a környezetismeret tanulásában volt hasznos segédprogram, egyfajta beszélgetőtárs. A címből adódtak félreértések is. Sok pedagógus és szülő azt gondolta, hogy ez egy nyelvi oktatóprogram, s így rendelték meg a cégtől. Ebből máris adódott a gondolat, hogy ha ilyen igény van rá, akkor meg kell csinálni a kisgyerekeknek szóló nyelvtanító CD-ROM-okat. Elkészült tehát a ManóAngol és a ManóNémet CD.
A ManóSorozat az igények szerint folyamatosan bővül. Jelenleg a ManóÉlővilág, a ManóMatek 1. és 2., a ManóMuzsika 1. és az egyelőre legutolsó CD, a ManóÁbécé kapható. Ez utóbbi már az óvodás korosztályt is megcélozza. Most van előkészületben, és hamarosan kiadják a ManóOlvasás 1-2. CD-t és egy vadonatúj programot, a MiniManó című, kifejezetten óvodásoknak szóló, képességfejlesztő sorozatot.
A ManóSorozat tagjait az teszi népszerűvé, hogy tartalmas szórakozást, játékot nyújtanak, ugyanakkor észrevétlenül tanítanak. A sok-sok feladat játékos, mesés kerettörténetekbe van beültetve, jutalom gyanánt pedig egyre több animációt találunk a programokban. A gyerekek órákra a monitor előtt ragadnak, észre sem véve, hogy ők most azt csinálják, amit egyébként nem szívesen: tanulnak. Valamennyi Manó termék fontos jellemzője, erénye - s talán egyben a hazai siker egyik kulcsa is -, hogy nem utánozza a ma rendkívül elterjedt Walt Disney-stílust. Képi és tartalmi világuk a magyar kultúrából építkezik, annak hagyományain alapul. Ez egyúttal sajnos korlátot is jelent, hiszen ez az akadálya annak, hogy Nyugat-Európában, illetve Amerikában is eladják termékeiket. Ott egyelőre még csak az amerikai Disney-minta, -divat érvényesül.
A kiadó - a felsorolt sikerek ellenére - még korántsem növekedett multivá. Ennyi szakmai elismerés és évek óta tartó közönségsiker mellett ez legalábbis nehezen érthető. Ezzel kapcsolatban Borsódi Donát ad megdöbbentő magyarázatot. Durva szakértői becslések szerint a Magyarországon használt CD-ROM-ok 95%-a másolt, és csak 5%-a vásárolt, eredeti termék. Ebből egyenesen következik az egy-egy CD-ROM kifejlesztésébe befektetett energia és tőke megtérülése. Keserűen mondják, hogy már legalább 20%-os vásárlási arány is óriási előrelépés lenne. Pedig nem kevés áldozat és munka egy-egy új termék kiadása. Egy CD kifejlesztése tucatnyi ember félévi munkájába kerül. Ezután jönnek még a doboz és a lemez gyártási költségei, a szerzői jogdíjak, valamint a kereskedelmi forgalmazás költségei. Így a kiadók kénytelenek védelemről gondoskodni. Ma már a Profi-Média is védi termékeit a másolás ellen. Amiben saját erőből is előbbre léphetnek, az a következetes munka és az állandóan új dolgokban való gondolkodás. Megkezdték az internetes értékesítést is, s bár ez még gyerekcipőben jár nálunk, a jövő útja a kiadó szerint is ez lesz. Sőt azt remélik, hogy talán nincs is olyan messze az az idő, amikor a CD-ROM-ra fizikailag már nem lesz szükség, hiszen közvetlenül rátöltik a programokat a megrendelők számítógépére. Persze erre még várni kell, s addig sokkal nagyobb figyelmet kívánnak szentelni a kereskedelmi értékesítésnek, hisz tapasztalataik szerint - kevés kivételtől eltekintve - a kereskedők sokszor azt sem tudják, hogy mit árulnak, mi van a dobozban. Elengedhetetlen a jól felépített koncepció s az átgondolt reklám- és marketingmunka. Csak így lehet talpon maradni, s hosszú távon, egyre jobb minőségben ugyanazt a célcsoportot, a gyermekkorosztályt maximálisan kiszolgálni.
Megerősítik őket hitükben a kapott visszajelzések is, amelyek őket igazolják. Egy pécsi pedagógus, Bálint Anita pl. az ő CD-ROM-jaikkal kezdett el nyelvet tanítani iskolásainak. Azután, kíváncsi lévén a módszer hatékonyságára, összemérte ezeket a tanítványokat azokkal a gyerekekkel, akik csak a CD-ROM-hoz készült tankönyvből, illetve munkafüzetből tanultak. Nos, az eredmény szerint azoknak a gyerekeknek a körében, akik a CD-ROM-ot is használták, a nyelvoktatás hatékonysága 40%-kal jobb volt a kontrollcsoporténál. Az alkalmazott módszer miatt ráadásul az iskola népszerűsége, elfogadottsága is nőtt a szülők és a gyerekek körében.
Ezen felbuzdulva a kiadó munkatársai szívesen járnak iskolákba, könyvtárakba bemutatókat tartani. Örömmel tesznek eleget minden hívásnak, kérésnek, ha valamelyik iskola, óvoda bemutatóra invitálja őket. A tapasztalatok alapján érdemes élni a lehetőséggel.
Közben pedig készülnek az újabb és újabb tervek. Borsódi Donát, aki marketingeseket megszégyenítő módon gondolkodik piacban, befogadói ízlésben és elvárásban, valamint Csabai Doloresz, a Manó CD-k sorozatszerkesztője, a manóvilág megálmodója tovább töri a fejét. Mert a Manó-kaland folytatódik...