A PanTel Rt. megtette az első lépéseket a távközlés és az informatika ötvözésére, s ennek jegyében több új, például virtuális internet, illetve tűzfal szolgáltatást is nyújt ügyfeleinek.
A PanTel továbbra is a közepes és nagyvállalatokat, valamint a telekommunikációs társszolgáltatókat tekinti fő ügyfélkörének, de nyitni kíván az informatika, így az internet-szolgáltatók felé is. A PanTel például Magyarországon elsőként kínál virtuális internet szolgáltatói platformot, melynek lényeges eleme, hogy az internetes cégeknek nem kell a hálózati, műszaki megoldásokkal foglalkozniuk, mivel ezt a PanTel jórészt elvégzi helyettük. A szolgáltatóknak így csak a tartalomra, az ügyfelek megszerzésére és kiszolgálása kell figyelniük.
A cég másik új szolgáltatása a PanPlace: ennek keretében a megrendelők elhelyezhetik az elektronikus kereskedelmet és az internet-szolgáltatást segítő berendezéseiket a társaság létesítményeiben. A vállalat a hálózatbiztonság köréből elsőként a tűzfal-szolgáltatással jelenik meg a piacon.
A PanTel további kedvezményeket nyújtazon ügyfelei számára, akik igénybe veszik az internet alapú (IP) telefonszolgáltatásukat: a társaság 10-15 százalékos engedményt ad a cégeknek arra két országra, amelyeket a vállalatok maguk választhatnak ki.