A UPC holland médiacsoport 467,4 millió eurós első negyedévi nettó veszteséget jelentett. Tavaly ilyenkor 63,8 millió eurós nettó veszteség keletkezett.
A kamat, osztalék, amortizáció és rendkívüli tételek nélkül számított adózás előtti veszteség (EBITDA) 57,4 millió euró volt az idei első három hónapjában a tavalyi első negyedévi 6,3 millió eurós adózás előtti profittal szemben. A negyedéves bevétel a UPC szerint 200,3 millió euróra nőtt az egy évvel korábbi 67,5 millióról, miközben a kábelszolgáltatások előfizetőinek száma 3,4 millióról 6,3 millióra, a lakossági internet-előfizetőké 34 ezerről 166 ezerre emelkedett.
A Dow Jones által megkérdezett elemzők szerint a nettó veszteség a vártnál valamivel nagyobb, de az EBITDA elfogadható, s az előfizetők számának növekedése azt mutatja, hogy a hosszú távú kilátások továbbra is kitűnőek. A UPC részvényei az amszterdami értéktőzsdén az eredmények nyilvánosságra hozatala után 6,3 szzázalékkal, 2,30 euróval, 34,3 euróra süllyedtek.