Növelni akarják jelentőségüket a konzolgépet nem játékra használók körében is, ezért az InnoMediával közösen dolgoznak a Dremcaston átmenő internet alapú telefonálás kidolgozásán, és a múlt hónapban mutatták be a játékgéppel együttműködő digitális kamerát is. Továbbá nemrég ajánlottak a SegaNet szolgáltatás feliratkozóinak 200 dolláros kuponokat, hogy a szerződőket hosszú időre a céghez kössék.
Elemzők szerint ez kockázatos, de szükséges lépés volt, mivel a Sega pénzügyi helyzete relatíve gyenge az elektronikai óriás Sonyhoz képest. Bejelentettek számos marketingakciót is, köztük az Ozzfest 2000 koncert - nyári Ozzy Osbourne-turné - szponzorálását. A Dreamcast webböngészőjébe pedig további multimédiás támogatásokat építettek be.
Következő generációs konzoljaikkal a Sony és a Sega is nagyobb csoportot céloz meg, mint a tipikus videojátékosok köre. Mindegyik gép internetkapcsolattal és webböngészővel érkezik. A Microsoft is idejekorán bejelentette az erre a piacra szánt termékét, az X-boxot, és a Nintendo sem akar lemaradni, jövőre jönnek Dolphinjukkal.
Elemzők szerint hatalmas léptekben bővül a nem hagyományos számítógépek piaca, mindennel együtt (tv tetején lévő doboz, kéziszámítógép, játékkonzol) az 1999-es 11 millió darabról 2004-ig 89 millióra fog emelkedni - az International Data Corp. kutatásai szerint 2,4 milliárdról 17,8 milliárd dollárra - írja a CNet.