A virtuális üzlet modelljére áttérni kívánó nagyvállalatok az átfogó e-business megoldás bevezetésével sokat profitálhatnak majd ebből az együttműködésből, melynek célja a többcsatornás ügyfélkapcsolatokon alapuló üzleti prioritások, folyamatok és szervezetek kialakítása.
Az új Enterprise Networks Group erős CRM-termékpalettáját és a call-centerek terén szerzett piacvezető szerepét viszi a szövetségbe. A cég megoldásai közt található az intelligens munkairányítást és nagyvállalati hálózati kapcsolatokat segítő CRM Central 2000 szoftvercsomag, valamint a többcsatornás (például telefonos, fax, e-mail, internet és WAP alapú) ügyfélkapcsolatok irányítására használható CentreVuŽ Customer Care Solutions termék. Az Origin az információtechnikai irányítás és szervezés, architektúratervezés, valamint az e-business és CRM-tanácsadás, rendszerintegráció és megvalósítás terén szerzett tapasztalataival járul hozzá az együttműködéshez.
Az Origin és az új Enterprise Networks Group elsődlegesen olyan vertikális piacokat célzott meg, mint a pénzügyi szolgáltatások, a média és a logisztika, az államigazgatás, a közművek és a távközlési vállalatok. A két cég kezdetben Hollandiában a stratégiai ügyfelekkel kapcsolatos közös tervezésre, majd az év folyamán más európai piacokra összpontosít.