A cég európai piaci stratégiájának két pillére a piac- és a termékfejlesztés. A piacfejlesztés tekintetben a cél, hogy európai piaci jelenlétét a lehető legnagyobb mértékben növelje. Még az idén szeretne megjelenni valamennyi európai országban, s az egyes országokban hálózatát rendkívül gyors ütemben kívánja kiszélesíteni, főképpen már meglévő platformok akvizíciójával.
A holding a német és az osztrák álláskereső webhelyek felvásárlásával jelent meg Magyarországon; a most létrejött együttműködésre úgy tekintenek, mint egy olyan bázisra, ahonnan a terjeszkedés megindulhat Kelet-Európa, elsősorban a Cseh Köztársaság és Lengyelország felé. Arra a kérdésre, hogy miért éppen a JobBankra esett a választásuk, Peter Müller, a társaság képviselője elmondta, hogy a kiválasztás legfontosabb szempontja az elért piaci pozíció, a hirdetések aktualitása, valamint a cég munkatársainak szakmai felkészültsége volt, s a döntést átfogó piackutatás előzte meg. Értékelésük szerint az 1999-ben indított www.jobbank.hu internetes álláskereső rendszer néhány hónap alatt Magyarország vezető webes állásközvetítője lett a minőségi, vezetői vagy magas szintű szakképzettséghez kötött állások piacán a bőséges álláskínálat, az egyszerű és megbízható kezelőfelület jóvoltából, s - természetesen a három hónapig tartó nagyszabású óriásplakát- és internetes reklámkampánynak is köszönhetően - rendkívül magas látogatottságot ért el, jelenleg közel húszezer regisztrált felhasználóval rendelkezik
A fúziót követően a JobBank Kft. neve Human Line-ra változik. Az eddigi elérési cím mellett a szörfösök a jövőben a www.humanline.hu, valamint a www.jobscout24.hu címen érhetik el szolgáltatásaikat. A pénzbefektetés mellett a Human Line saját know-how-ját és szoftverét is biztosítja a rendszer számára, ami lehetővé teszi a szolgáltatások európai integrációját.
A munkavállalói platformot a Human Line International a JobScout24 márkanév alatt indítja el. A jövőben a munkavállalók nálunk nemcsak országos és nemzetközi állásajánlatokhoz férhetnek hozzá, hanem a portál segítségével egy karrierjüket folyamatosan támogató eszközt is kapnak, amellyel folyamatosan és megfelelő mélységben tájékozódhatnak szakmájuk munkaerő-piaci helyzetéről, releváns információhoz juthatnak karrierjük előmozdításához, és így lehetőséget kapnak arra, hogy jobban felmérhessék és ezáltal optimalizálhassák munkaerő-piaci pozíciójukat.
A munkaadói platform a sikeres online munkaerő-toborzás minden előfeltételét biztosítja az online álláshirdetésektől a munkavállalók áttekinthető struktúrában elhelyezett önéletrajzainak kereséséig. További cél a "hrGate" márkanév alatt egy virtuális humánerőforrás-menedzsment rendszer kiépítése.
A sajtótájékoztatón szó esett a munkaerőpiacon aktuálisan végbemenő változásokról, trendekről is. Egyre inkább jellemzővé válik a munkavállalók mobilitása, a rugalmas munkaformák terjedése. A cégek egyre inkább arra törekednek, hogy adott időben, meghatározott életű projektekre vegyenek fel munkaerőt: ma már szinte elképzelhetetlen a hagyományos, egyetlen munkaadóhoz kötött karrier. Ahogyan a készletgazdálkodásban, úgy az emberi erőforrások területén is a "just-in-time" menedzsment vált uralkodóvá. E megváltozott helyzetben gyorsasága, interaktivitása és nemzetközi jellege révén az internet az a közeg, amely optimális lehetőséget nyújt a munkaadóknak és a munkavállalóknak egyaránt. Mérvadó becslések szerint a munkaerő-piaci tevékenység még ebben az évtizedben szinte teljes egészében a világhálóra költözik.
Ami a hazai internetfelhasználást illeti, az anyacég úgy véli: Magyarországon a tavalyi év második felére érte el az internetfelhasználók száma azt a kritikus tömeget, amelynél már lehetséges olyan, nem kizárólag az informatikus/számítástechnikus közösségre összpontosító szolgáltatásokat működtetni, mint amilyen az állásközvetítés.
Az online karrierpiac szereplőinek tanulságos lehet Peter Müllernek a piaci verseny alakulására vonatkozó jövendölése: "Meggyőződésem, hogy nemzetközi szinten a munkaerőpiacon nem maradhat több 3-4 nagy szereplőnél, amely lefedi a piac legnagyobb részét. Ehhez jöhet még egy vagy két országos jelentőségű niche szereplő. Ha valaki kezdettől fogva szeretne részt venni ebben a játszmában, annak összeurópai jelenléttel kell bírnia, rendelkeznie kell egy ismert márkával, és egy erős hálózatba kell integrálnia önmagát. Ezek mellett alapvető fontosságú tényező, hogy rendelkezzen egy átfogó szolgáltatáscsomaggal, amely megfelel a piac kurrens és jövőbeni igényeinek, s úgy sokrétűségében, mint minőségében felülmúlja a konkurenciáét."