Az Algotech – mely vezető szerepet játszik Európában a kontakt centerekhez, az egységes kommunikációhoz (UC), a video átvitelhez és a nagyvállalati informatikai rendszerekhez kötődő technológiai megoldások piacra vitelében – elsőként, és ez idáig a régióban egyedüliként, ismét elnyerte az AVAYA Platina partneri minősítését.
Az Algotech az elmúlt évek során a régió vezető AVAYA partnerévé vált. A Platina besorolási szinttel az Avaya kifejezi elismerését az Algotech magas szintű működése és az Avaya termékek piacra vitele terén eredményei felé.
Az Algotech a legjobban felkészült partnerként szállít és működtet rendszereket az Avaya ügyfeleinél. Regionálisan jelen levő partnerként támogatja az itt működő nemzetközi nagyvállalatokat, csakúgy mint a leginnovatívabb hazai vállalkozásokat. Ügyfelei között olyan cégek szerepelnek, mint: KBC Bank, Europe Assistance, ENI-Tigáz, GDF, Generali, Invitel.
A cég magasan képzett szakember gárdájával kiválóan aknázza ki az Avaya technikában rejlő lehetőségeket, és azokon üzleti kritikus folyamatokat megvalósító rendszereket alakít ki. A projektekben együttműködik a világ vezető rendszer- integrátoraival, többek között a Logica-val, a Dimension Data-val, a Vodafone Central-al.
Az Algotech a magyar piacon a 2011-es évben tovább bővíti tevékenységét, erősítve az üzleti konzultáció és a vállalati folyamattámogatási megoldások piacra vitelét. Regionálisan a cég hosztolt megoldások értékesítésével és tevékenységének új országokba való kiterjesztésével növekszik.