Az AOL által megjelentetett új Editions iPad alkalmazás szlogenje: „A magazin, mely olvassa Önt” ("The magazine that reads you,"). Az Editions az olvasó igényei szerint állítja össze a napi kiadványt, mely minden nap egy adott időben jelenik meg.
Sol Lipman, az AOL Mobile First kaliforniai igazgatója elmondta, az Editions különbözik hasonló elven alapuló versenytársaitól, a Filpboard és a Zite kiadványoktól, melyek mindegyike a weben található hírekből állítják össze az olvasó érdeklődési körének megfelelő magazint, egy olvasóbarát felületen, rövidített tartalmakkal. De amíg a Flipboard és a Zite folyamatosan frissíthető, az Editions naponta egyszer jelenik meg, ebben hasonlít a hagyományos újságokra, illetve a Rupert Murdoch által alapított The Daily magazinra. (http://hirek.prim.hu/cikk/80691/ ) „Azt akartuk, hogy az emberekben a teljesség, befejezettség érzése legyen – mondta Lipman – Az emberek megkapják a tartalmat, és útban a munkába vagy reggeli közben elolvashatják azt.”
Az olvasó kiválaszthatja az őt érdeklő témaköröket, hírforrásokat, a cikkek típusát. Az alkalmazás jelenleg reklámmentes, de dolgoznak egy hirdetés alapú változaton a tartalomszolgáltatókkal. Az irányítószám megadásával helyi híreket is olvashatunk az Editions magazinban. Elképzelhető, hogy ha van rá igény, később akár napi többszöri megjelenést is vállalnak: a reggeli és az esti Kiadást.