Emelkedés

, 2000. május 30. 20:41
Az Euroweb sajtótájékoztatóinak színhelye már nem először az Intercom vetítőterme, ahol a szakmai információt egy jó filmmel támasztják alá, rábízva a nézőre a film üzenetértékét... Nos, a kedden levetített film - a Mars-misszió - főszereplői olyan magasságokba emelkedtek, amilyenekbe ember még sohasem, s talán nem véletlenül követte ez a film az imponáló számadatokat...
A keddi sajtótájékoztatón ugyanis a főszereplő az új termék - a NetPilot - mellett (l. önálló hírünk) szó esett az Euroweb nemzetközi terjeszkedéséről és az elmúlt időszakban elért eredményeiről is. Az idén Magyarországon már másfél milliárd forintos forgalomra számító cég testvérvállalata az első számú szolgáltatónak számít Szlovákiában, a magyarhoz hasonló pozíciót foglal el Csehországban, de terjeszkedik Romániában és más országokban is, főként a vállalati ügyfelekre és a bérelt vonalas internet-hozzáférésre koncentrálva. Bár az internetszakmában ez nem szokás, az Euroweb nyereségesen végzi tevékenységét, tavaly kiemelkedő eredménnyel, 130 millió forint nyereséggel zárta az évet. A cég növekedését jól jelzi, hogy a régióban már 11 akvizíciót hajtottak végre, több mint 12 millió dollár értékben.