A Fujitsu SaaS-alapú változatot vezetett be dokumentumkezelő rendszeréből, amelyet már eddig is mintegy 400 vállalat használt, főként a feldolgozóipar, a kiskereskedelem és a disztribúció területén.
A Documal SaaS nevű szolgáltatás a projekttervezés, a beszerzés, a gyártás és a kapcsolódó területek munkafeladataihoz kapcsolódó dokumentumokat tárolja. A Fujitsu megbízható adatközpontjaiból szolgáltatásként nyújtott szoftver szükségtelenné teszi a drága ICT-beruházások végrehajtását és támogatja a szolgáltatás gyors bevezetését, így az ügyfél gyorsan hozzájut új dokumentumkezelő rendszeréhez, megoszthatja információit, szorosabbra fűzheti az irodái és üzleti partnerei közötti együttműködést Japánban és azon kívül1 és fokozhatja üzleti hatékonyságát. Ellenőrzés vagy audit esetén az elvégzett munkáról készült nyilvántartások igény szerint reprodukálhatók, és többé nem kell munkaigényes folyamattal, manuálisan előállítani a speciális dokumentumokat. A szolgáltatás sokféle kényelmi jellemzőt is kínál, pl. a felhasználók által könnyen testre szabható munkasablonokat és ügyviteli funkciókat a munkanaplók és egyéb információk kezeléséhez.
A szolgáltatás kezdeti tesztelése során az egyik résztvevő ügyfél egy olyan folyamatot tett digitalizálással teljesen papírmentessé, amelynek során korábban évi 1600 oldalt kellett kinyomtatnia tizenhárom különféle formanyomtatványból. Ehhez a szoftver ügyviteli jellemzőit is igénybe vette. Az ügyfélnek a nyomtatás mellett az adattárolási és szállítási költségei is csökkentek, jóváhagyási és értesítési folyamatai felgyorsultak, széndioxid-kibocsátása pedig 63 százalékkal mérséklődött.