Az amerikai Florida állam a várakozások szerint 15 millió dollárt takarít meg azzal, hogy egységes elektronikus levelezési rendszert vezet be összes közigazgatási hivatalában. A Xerox leányvállalataként működő, információtechnológiai szolgáltatásokat kínáló ACS megoldása a mostanáig működő harminc különböző típusú e-mailszolgáltatási rendszert váltja fel.
Az állam először vett igénybe egységes rendszert az e-mail forgalom lebonyolítására, valamint keresett megoldást a privát felhőalapú e-mailezésre a Microsoft Exchange 2010-en keresztül. A szerverszoftver megfelelő biztonságot garantál az egészségügyi, illetve igazságügyi információs szolgálattal való kompatibilitáshoz, skálázhatósága révén pedig valamennyi helyi közigazgatási szerv számára elérhetővé teheti a megoldást.
„Az egységes levelezési rendszerrel az állam közigazgatási szervei hatékonyabban, kényelmesebben és átláthatóbban dolgozhatnak és működhetnek együtt, ráadásul a rendszer fenntartása is kisebb terhet ró az adófizetőkre” – mondta el David Taylor, Florida állam informatikai ügyekért felelős vezetője.
Az ACS többek részt vesz az állami dolgozók és intézmények rendszerátállításában, segíti az archiválási, keresési feladatokat, valamint támogatást nyújt a mobileszközök használatában, a biztonsági menedzsmentben, vagy éppen a katasztrófák utáni helyreállítási munkák alkalmával.
“Biztosak vagyunk abban, hogy Florida állammal való együttműködésünkkel az Egyesült Államok egyik legmodernebb elektronikus levelezési szolgáltatását építjük ki” – mondta el Joseph Doherty az ACS vezérigazgatója. „A rendszer jó példája annak, hogy megoldásainkkal hogyan tudjuk növelni a kormányzati intézmények hatékonyságát, és szolgáltatásaik minőségét.”