A Sixt csoport most publikálta első negyedéves eredményeit, amelyből kiderül, hogy az autókölcsönzési bevételek Németországon belüli 8,7 százalékos növekedésének több mint a dupláját sikerült idegen pályán elérnie: Németországon kívül a kölcsönzésből származó első negyedévi bevételek 17,8 százalékkal növekedtek. „A Németországban, Franciaországban, az Egyesült Királyságban, Spanyolországban, a Benelux államokban, Ausztriában és Svájcban egyaránt leányvállalatokkal rendelkező Sixt Csoport az európai autókölcsönzési piac jóval több mint 70 százalékát lefedi. Európa többi országában, így hazánkban is és a világ más pontjain a Sixt márkát franchise partnerek képviselik. A Sixt ezzel összesen mintegy 100 országban nyújt autókölcsönzési szolgáltatásokat. 2010. szeptember 30-i állapot szerint 1.882 Sixt iroda működik világszerte, ebből 509 Németországban.” - mondta Dévai Gábor, a Sixt Magyarország ügyvezetője.
A Sixt Csoport 32.2 millió eurós konszolidált adózás előtti eredményt (EBT) produkált 2011 első negyedévében, így a tavalyi év azonos időszakában elért 8 millió euróval szemben az idén négyszeresére növelte bevételét. Növekedett az autókölcsönzési üzletág iránti igény, amely már 2010-ben nagymértékben felgyorsult, és hatással volt az első negyedévre is. A menedzsment megerősítette az árbevétellel és a haszonnal kapcsolatos korábbi kimutatásait a teljes 2011-es évre vonatkozólag. Erich Sixt, a Sixt AG Igazgatótanácsának elnöke kijelentette: „az év első három hónapjában a legjobb első negyedéves eredményt értük el vállalatunk történetében. Folytattuk cégünk 2010. évi sikeres üzleti működését, sőt meg is erősítettük a Sixt üzleti pozícióját. Optimisták vagyunk az év további részével kapcsolatban is, bár az általános gazdasági kockázat ismét nőtt.”
2011 első negyedévében a Sixt összesen 33,400 autóval bővítette kölcsönözhető, illetve bérelhető autóflottáját Németországon belül és nemzetközi szinten, összehasonlításképpen a tavalyi év azonos időszakában 32,800 járművel rendelkezett – ez körülbelül 2%-os növekedést jelent. A cégcsoport szilárdan tartotta magát a hagyományos flotta stratégiához.
Az első negyedév egyik legfontosabb mozzanata volt az a bejelentés, amelyet a Sixt az egyedülálló, innovatív ún. carsharing, azaz prémium autók megosztására irányuló szolgáltatásokkal kapcsolatban indított be a BMW Csoporttal közösen. Amennyiben a hatóságok engedélyezik, a Sixt és a BMW által Münchenben alapított közös vállalat, a DriveNow elnevezésű cég még ebben az évben, Berlinben is nyújthat szolgáltatást, mely ötvözi a legmodernebb mobilitási elgondolást a felső kategóriás autók és a kapcsolódó szolgáltatások előnyeivel, így biztosítva könnyű és rugalmas használatot. A DriveNow az első olyan prémium autók megosztásával foglalkozó vállalat, amely a legmodernebb gépjárművek mellett all-inclusive szolgáltatásokat is nyújt. Az új szolgáltatás fő innovációja, hogy a programban résztvevő járművek a felhasználó igényei szerint a városban bárhol fölvehetők és leadhatók, így használatához nem lesz szükség bérlőállomásokra. Az új vállalat a BMW Csoport és a Sixt AG 50-50%-os tulajdonában van, és míg a bajor autógyártó a járműveket és a hozzájuk kapcsolódó technológiát szolgáltatja, addig a Sixt AG az autóbérléssel kapcsolatos prémium szolgáltatásait, tapasztalatait és informatikai rendszereit adja. További európai nagyvárosi területek is lefed majd ez a szolgáltatás az elkövetkezendő években. A tervek szerint a „SIXTI Car Club” meglévő szolgáltatásait is elérhetővé teszik majd Berlinben és Münchenben a DriveNow felhasználói számára.