Kiváló Szolgáltató tanúsítást kapott a HP a TSIA-tól

Farkas Miklós, 2011. október 16. 17:49

A HP „Excellence in Service Operations” (Kiváló Szolgáltató) tanúsítást kapott a TSIA-tól (Technology Services Industry Association) a személyi számítógépekhez és nyomtatókhoz nyújtott támogatás és szerviz kimagasló színvonaláért az európai, közel-keleti és afrikai országokat tömörítő EMEA-régióban. A HP immár második alkalommal részesült a rangos elismerésben.

„A folyamatos támogatás mellett arra összpontosítunk, hogy mindig ügyfeleinket állítsuk az első helyre, és már az első adandó alkalommal pontosan az igényeik szerint teljesítsünk” – mutatott rá Gilbert Rossi, a HP EMEA Személyi számítógépek divíziójának (PSG) ügyfélszolgálati alelnöke. „Ez a tanúsítás azt bizonyítja, hogy a PC-inket és nyomtatóinkat megvásárló ügyfelek bízhatnak benne, hogy a HP mindenkor támogatja őket és termékeit.”

A rangos, független szakmai elismerés odaítélését a telefonos támogatás, a hibaelhárítási és webes szolgáltatások átfogó vizsgálata előzte meg. A TSIA auditorai közel 300 szempont alapján hasonlították össze a bevált iparági gyakorlattal a HP által nyújtott támogatást (pl. vezetői elkötelezettség, tehetségmenedzsment, támogatási eszközök és technológia, működési mérőszámok), és olyan alapelemeket is értékeltek, mint a stratégia, a marketing, a hagyományos és az önkiszolgáló támogatás és hibaelhárítás. „Nagyon büszkék vagyunk rá, hogy elismerték folyamatos törekvésünket az ügyfeleinknek nyújtott támogatás tökéletesítésére” – jelentette ki Joan Cañigueral, a HP EMEA Képalkotási és nyomtatási divíziójának ügyféltámogatási alelnöke.

„A HP egyértelműen kiválóságra törekszik. Ez mind az auditálás során szerzett benyomások, mind pedig az elért eredmények alapján nyilvánvaló” – nyilatkozta Thomas W. Pridham, a TSIA Szervezetfejlesztési szolgáltatásokra szakosodott részlegének alelnöke és ügyvezetője. „Az ’Excellence in Service Operations’ tanúsítástovább segíti a HP-t az ügyfeleknek tett ígéretei teljesítésében.”

A TSIA ellenőrei alaposan megvizsgálták a HP vállalatirányítási szabályait és eljárásait, és a döntés előtt egy több mint 20 év szakmai tapasztalattal rendelkező auditorokból álló testület szigorú helyszíni ellenőrzésnek vetette alá a szervezetet. A szerviz és a támogatás mind az üzleti, mind pedig a magánfelhasználók számára fontos tényező a számítógép- és perifériavásárlásnál – a díj ékesen bizonyítja a HP töretlen elkötelezettségét, hogy mindenkor tökéletes ügyfélélményt nyújtson számukra.