Bár sok év óta a BKV-nál is fontolgatják, egyelőre Abu Dhabi, Casablanca és Mexikóváros tartozik a földkerekség azon (néhány száz) pontja közé, ahol a jelenlegi budapesti jegyérvényesítőszisztémánál jóval egyszerűbben és korszerűbben, egy előre feltöltött kártya lehúzásával egyenlíthetjük ki a viteldíjat. Az említett három város tömegközlekedésének jegyvásárlási szolgáltatását a Xerox csoporthoz tartozó ACS korszerűsítette saját Atlas jegykezelő rendszerének bevezetésével.
Abu Dhabiban, ahol a következő 20 évben várhatóan ötszörösére nő a tömegközlekedők száma, az új rendszer a bel-és külvárosi buszokat is kiszolgálja. Az ACS a projektmenedzsmentet, a betanítást, az integrációt, a jegyfeldolgozást és a fizetési adatok egyeztetését is ellátja.
Casablancában az ACS 200 jegyautomatát és 560 beléptető kaput telepít 47 villamosmegállóba. Az utasok a közlekedési hálózat minden pontján gyorsabban feljuthatnak a villamosokra az új jegyekkel és kártyákkal. A rendszer együttműködik a többi casablancai közlekedési hálózattal, így a buszjáratokkal is.
Mexico Cityben az ACS a Metrobus 4-es vonalán telepíti a szolgáltatását. Ez lesz az első városi buszvonal, amelyen a fedélzeti díjbeszedő rendszer üzemel.
Az ACS szolgáltatásait több mint 1000 városi, regionális és országos közlekedési vállalat használja a világ 400 városában, összesen 150 000 különböző berendezést üzemeltetve, amiből 50 000 jegyautomata, jegykezelő gép, mobil eszköz és beléptető kapu. Az ACS mintegy 100 millió tömegközlekedési jegyet dolgoz fel naponta, amivel 50 millió utas közlekedik buszokon, metrókon és a vasúton.