Az Origo a Gravity ajánlórendszerét integrálja tartalomszolgáltatásba, mellyel célja a látogatói élmény fokozása, valamint az első egyénre szabott tartalmat ajánló hazai hírportál megteremtése. A legnagyobb hazai hírportál három hónapon át versenyeztette a piacon elérhető ajánlórendszereket. A 2011 júniusa és augusztusa között zajló, négy ajánlórendszer A/B tesztes versenyét végül a Gravity R&D nyerte meg.
Az új és „öntanuló” ajánlórendszer felismeri és megjegyzi a látogató által olvasott tartalmakat és a jövőben ízlése és érdeklődési köre mentén kínál számára cikkeket és tartalmakat.
„Napi több száz hír közül egyéni olvasói preferenciákat alkotni és ennek megfelelő tartalmat kínálni izgalmas kihívás. A tartalomajánlás az e-commerce és az online média világának egyik legújabb ügyfélélmény- és lojalitásnövelő eszköze” – mondta Kereszturi Gergely, a Gravity marketingvezetője.
„Az új ajánlórendszerrel a felhasználók élményét és lojalitását szeretnénk növelni. Ha egyénre szabott és releváns tartalmakat ajánlunk olvasóinknak, időt és energiát spórolhatunk meg nekik, ezzel pedig elégedettségüket fokozhatjuk” – mondta Novák Péter, az Origo Zrt. vezérigazgató-helyettese.