A közösségi vásárlás úttörője több, mint 50%-os nyitó-napi árfolyamnövekedéssel debütált a Nasdaq-on, annak ellenére, hogy az elemzők nem hittek a tőzsdei kibocsátás sikerében. A társaság 35 millió részvényt vezetett be a tőzsdére (ez a teljes részvényszám nem egészen 5,5 százaléka), amivel 700 millió dollárnyi tőkét vont be. Az első tőzsdei napon a 20 dollárért kibocsátott részvényekkel 31 dollár felett is kereskedtek, majd némi korrekció után az ár 28 dollár környékén látszik megállapodni.
A Google 2005-ös tőzsdére lépése óta nem volt ilyen méretű technológiai IPO, és hasonlóra nem is számíthatunk a Facebook, vagy esetleg a játékszoftveres Zynga tőzsdére lépéséig.
A Groupon alig három éve jelenteti meg weboldalán partnerei kedvezményes kuponjait, és máris több mint 140 millió felhasználóval büszkélkedhet, több tucat ország több száz városában kínálja szolgáltatásait. A hasonló kereskedelmi modellre építő közösségi vásárlásra csábító vállalkozások száma Magyarországon is egyre nő, annak ellenére, hogy egyes elemzők a modell alapjait érzik ingatagnak. Ugyanis miközben a kuponárusok visszatérő üzletfeleket remélnek az amúgy ráfizetéses - nagyon nagy kedvezményeket kínáló - kuponjaiktól, a kuponvadászoknak alig húsz százalékából válik visszatérő ügyfél, a túlnyomó többség csak a rendkívüli lehetőséget használta ki az egyszeri vásárlással, és legközelebb máshol, máshova vásárol kupont.