Barbara Uzonowa-Drymer, aki a Symantec Lengyelországtól érkezett a SES S.A-hoz, veszi át a Kelet-Közép-Európáért felelős marketing igazgatói pozíciót. Barbara Martin O. Kubackinak,a cég kelet-közép-európai alelnökének és regionális igazgatójának számol majd be munkájáról.
Barbara Uzunowa-Drymer vállalati kommunikációs és marketing szakember, jelentős tapasztalattal rendelkezik telekommunikáció, azon belül kiemelten az IT területén. 2011 januárja óta az Asbis PL marketingigazgatói pozícióját töltötte be. Ezt megelőzően 7 évig a Symantec-nél volt felelős a cég kelet-európai marketingjéért. Olyan márkák imidzsének kialakítását és működését irányította, mint a Norton vagy a PC Tools.
Barbara Uzunowa-Drymer 1997 óta dolgozik az IT területén. A łódźi és skarbeki egyetemeken diplomázott, utóbbin MBA fokozatot szerzett marketingből.
A személyi változások nem csak Varsót érintették, hanem a SES központját, Luxemburgot is. Niclas Friese-Greene marketingért és vállalati kommunikációért felelős első alelnöki megbízatást vehetett át. Ő irányítja a vállalat globális marketing tevékenységét, emellett mind a piaci, mind pedig a vállalati kommunikáció is hozzá tartozik. Niclas 20 év termékmenedzseri, marketing és kereskedelmi tapasztalattal bír, melyet elsősorban technológiai vállalatoknál szerzett.
2011 szeptemberében az iparág egyik legfontosabb kiállításán, az IBC-n Amszterdamban a SES bemutatta új arculatát és logóját. Ennek középpontjában a SES név és logó következetes használata áll világszerte minden olyan piacon, ahol a SES jelen van. Az akció támogatja a vállalat azon törekvését, melyeknek célja egységes globális jelenlét és ügyfélkapcsolati rendszer kiépítése mind a már meglévő, mind pedig a potenciális piacokon.
Mindez újabb lépés a cég innovatív és vezető műholdszolgáltatóvá válása felé. Előre haladva a SES nem feledkezik meg korábbi márkájáról sem. A Direct-To-Home szolgáltatáshoz kötődő, az ügyfelek körében is megbecsült és jól ismert ASTRA márkanevet továbbra is fejleszteni fogja, mint a SES márkanév részét.