Hatalmas, interaktív érintőképernyővel rendelkező, látványos óriástelefon-installációval lett az idei Arany LolliPOP reklámverseny kategóriagyőztese – speciális POS kategóriában– a ::progressive studio kft::.
Kvíz, játékok, internetezési lehetőség - a Vodafone számára készített interaktív kioszk igazi multifunkciós kommunikációs csatorna, ráadásul felismeri a felhasználók nemét, majd az üzenetet ennek ismeretében jeleníti meg – a felhasználó képén. A digitális tartalomszolgáltató motorja a VisiScanner, az Intellio nem- és kormeghatározó programja.
A Kreatív Csoport által szervezett fogyasztói és B2B promóciók versenyén nyalókával jutalmazott óriástelefon feltűnt már a Vodafone számos rendezvényén. A feltűnő, 220 cm magas konstrukció bárhol üzembe helyezhető, kezelőszemélyzetet nem igényel, 42” multitouch érintőképernyője vonzza az érdeklődőket és kipróbálásra ösztönzi őket. A figyelem felkeltését a beépített VisiScanner program segítségével fokozták: a rendszer elemzi a látogatókat, majd nemre szabott üzenetet jelenít meg a célszemély képén.