Az üzleti intelligencia szerepe
A Gajdos Sándor és Ujj Béla (HP) nevével fémjelzett, CRM és DW (adattárházak) az internetes világban című előadás az üzleti intelligencia (Business Intelligence - BI) helyétől, lehetséges szerepétől indul, majd az adattárház (Data Warehousing - DW) szemszögéből nézve mutatja be a CRM (Customer Relationship Management) egyfajta értelmezését.
Bemutat néhány élethű sajátosságot a HP adattárházas gyakorlatából a Matáv adattárházprojektje kapcsán. Ezt követően betekintést kínál az ügyfélorientált tudáskezelés (Customer Knowledge Management - CKNM) ígéretét megvalósító rendszerek tulajdonságaiba, végül áttekintést ad a HP Magyarország Kft. konzultációs területének (HP Consulting - HPC) a BI és ezen belül a CRM területén kínált termékeibe, szolgáltatásaiba, kitérve a világméretekben kibontakozó Oracle-HP CRM-együttműködésre is.