A televíziózás gyökeres átalakuláson megy ma keresztül, mind technológiai, mind tartalmi oldalról. De vajon ki lesz az, aki a változások útján felülemelkedik mindenkin, és egyáltalán, milyen lesz a jövő televíziója? Ezekre keresi a választ a BigScreen, a HWSW konferenciája.
Ki lesz az úr a nappaliban? Egyáltalán a nappali marad-e a televíziós (videós) műsorfogyasztás fő helyszíne? Ezek a kérdések foglalkoztatják ma a legélénkebben a tévés tartalomszolgáltatói ipar szereplőit, legyen szó tartalomtulajdonosról, műsorszóróról, vagy eszközgyártóról, megoldásszállítóról. A technológia ismét alapjaiban megváltoztatja a fogyasztói szokásokat, ahogy tette az okostelefonok megjelenésekor?
Többek közt ezekre a kérdésekre keresi a választ a HWSW broadcasting konferenciája, a BigScreen, azoknak a piaci szereplőknek, kulcsfontosságú vállalatoknak, illetve külső szakértőknek a bevonásával, akiket a leginkább érintenek a piac előtt álló új kihívások.
A konferencia 2012-ben elsősorban az interaktív tartalmak térhódítása és a konvergencia köré szervezi a tematikáját, bemutatva egy sor olyan technológiát és trendet, mely alapjaiban változtathatja meg a tévés médiafogyasztási szokásokat a következő években. A rendezvényen a technológia mellett foglalkoznak a téma demográfiai és gazdasági vetületeivel is, a szakterület legnevesebb szakértőinek, kutatóinak a bevonásával.
A BigScreen technológiai tematikája emellett teret biztosít arra, hogy az iparág legnagyobb multinacionális vállalatai megismertessék a konferencia közönségét az általuk követett stratégiai irányokkal, fejlesztési trendekkel, azok nemzetközi és hazai hatásaival. A tematika tehát egyszerre kínál érdekes előadásokat a tartalomtulajdonosoknak, értékesítési munkatársaknak és marketingeseknek, valamint fejlesztőmérnököknek.
A
BigScreen 2012 a HWSW második teljesen saját szervezésű konferenciája.