Az Evolution konferencia, amely kedden (február 28-án) az óbudai Ramada Plazaban tekinti át az online marketing hatékonysági kérdéseit, mobil programfüzettel is kedveskedik több, mint 300 regisztrált résztvevőjének: az iPhone és az Andoid telefonokra letölthető a részletes programot tartalmazó Evolution 2012 alkalmazás.
Az alkalmazásban kijelölhetők a kedvenc előadások, rákereshetünk a konferencia helyszínének térképére, megismerhetjük az előadókat és az előadásaik vázlatát.
Az Evolution konferencia a marketing és a média új, aktuális eszközeire fókuszál, interaktív formában, gyakorlati oldalról, esettanulmányokkal illusztrálva vizsgálja azok hatékonyságát, életszerűségét.
A konferencia mottója: "kontroll alatt", a tematika pedig kiterjed mindenre, amit ellenőrzésünk alá kell vonni: az időre, pénzre, figyelemre, hatékonyságra.
A bevalottan sorozatnak szánt új konferencia az első alkalommal a Performance Based (teljesítmény alapú online marketingelszámolás) és a Közösségi Marketing eszközeit tűzte napirendre. A szakmai előadók - egyebek mellett - ilyen kérdésekre igyekeznek megtalálni a választ: A performance marketing és a social media milyen mértékben változtatja meg az online marketing arcképét? Evolúciós mérföldkő vagy evolúciós zsákutca? A valódi teljesítményt mérjük-e, amikor mérünk?