Új alapokra helyezi a vásárlók és a kereskedők közötti kommunikációt egy magyar fejlesztésű újdonság

MTI Sajtóadatbank, 2012. április 5. 08:31

Megkönnyíti a vásárlók és a kereskedők közötti kommunikációt az az NFC technológián alapuló rendszer, amely a héten mutatkozott be az egyik hazai áruházlánc új budapesti boltjában.

A magyar fejlesztő, a TEEG Promotion Kft. szerdai tájékoztatása szerint a rendszerbe regisztráló vásárlók matricát kapnak, amelyben egy NFC (near field communication - rövid hatótávú rádiófrekvenciás szabvány) chip található. A megrendelő igényei szerint logózott matricát a vásárlók bárhová, de célszerűen a telefonjuk hátlapjára helyezhetik.

 
A rendszer használatára felkészült üzletekben a vevők a matrica promóciós eszközökhöz érintésével vehetnek igénybe kedvezményeket, illetve kaphatnak különböző ajándékokat.
 
A TEEG-rendszer segítségével az üzletek megismerhetik vásárlóikat, azok szokásait, és célirányos, akár személyre szabott, egyedi ajánlatokkal kereshetik meg őket a lehető legköltséghatékonyabb módon, hiszen nincsenek nyomdai és egyéb költségek. A vevők pedig csak a számukra érdekes ajánlatokat kapják meg. Mivel az eljárás digitális, nincs szükség papír alapú kommunikációra, így környezetbarát a megoldás.
 
A rendszer képes kommunikációra a közösségi médiával is. A vásárlók szabadon eldönthetik, hogy a közösségi oldalakon ajánlják-e barátaiknak az adott üzletet, terméket, ajánlatot, eseményt, szolgáltatást. Ezt a tevékenységet a kereskedők természetesen külön díjazzák, hogy a megfelelő motivációt biztosítsák.
 
A TEEG matrica kiválthatja a papír alapú kuponokat, a  szórólapokat, a pontgyűjtő füzeteket, de a parkolójegyeket, a belépőket, illetve boltok által meghirdetett játékokat is.
 
A TEEG Promotion Kft. tájékoztatása szerint további üzletekkel és szolgáltatókkal is tárgyalnak a rendszer alkalmazásáról.