A világ minden táján elégedettek a vásárlók az ESET termékeivel

forrás Prim Online, 2012. április 26. 15:15

A díjnyertes biztonsági szoftvergyártó ESET ebben az évben ünnepli a pályafutása 25. évfordulóját. Japánban az ASCII General Research Institute (az ASCII Media Works tagja) által elvégzett fogyasztói elégedettségi kutatás során az ESET-et választották a legjobbnak. Termékeik a legnépszerűbbek a japán fogyasztói szegmens vásárlóinál: 12 kategórián belül 11-ben ők a legkeresettebbek. Az ESET különösen a power userek körében a legkedveltebb márka.

- A japán vásárlók jól ismertek a magas elvárásaikról, ami a technológiai minőséget, a szolgáltatás és a technikai supportot illeti. Büszkék vagyunk rá, hogy már másodszor érdemeltük ki bizalmukat. Köszönet jár a japán partnerünknek, a Canon IT Solutions-nek, a vásárlóinknak és természetesen a  teljes ESET csapatnak világszerte. - nyilatkozta az ESET értékesítési és marketing igazgatója, Ignacio Sbampato.

Az elégedettségfelmérés szerint az ESET termékek vezetnek Japánban
(ASCII General Research Institute)


Február végén végeztek egy felmérést az ASCII General Research megfigyelési csoportjának  tagjai között, mely a Shukan hetilap, ASCII Dot PC, Mac People magazinok olvasói táborát foglalja magába. A felmérésben résztvevők az egyedi tulajdonságokat és a teljes termékekre vonatkozó benyomásukat is értékelték 0 (nagyon rossz) és 100 (nagyon jó) között.

De nemcsak a japán vásárlók ismerik el az ESET szakemberei által végzett munkát, azt a Gartner kutatása is alátámasztja. A biztonsági szoftverpiacból történő részesedést elemezve az előző év után újra az ESET lett az első, mint a világszinten a legnagyobb, növekedést elért biztonsági szoftvergyártó. A beszámoló 2012. március végén jelent meg, ebből kiderül, hogy az ESET 30,1 százalékos növekedést produkált.

A jelentés beszámol róla, hogy a biztonsági szoftverpiac a gazdasági válság, és az IT megszorítások ellenére továbbra is rugalmasan tud fejlődni. Mindamellett, hogy az Intel jelentős bevételt nyelt el a McAfee akvizíciót követően, a piac 7,5 százalékkal nőtt 2011-ben.

2011-ben az ESET és partnerei a világ minden táján azon dolgoztak, hogy új értékesítési csatornákat alakítsanak ki, amellyel az otthoni és a kisebb irodai felhasználók egyszerűbben juthatnak a termékekhez. Ezek a csatornák magukba foglalják az Apple üzleteket Észak-Amerikában, a Staples irodaszerüzletet, számos európai országban a Saturn-t és a Media Markt-ot, valamint a tízezres viszonteladói hálózatot.
A magyarországi kizárólagos disztribútornál a Sicontact Kft-nél is örömmel fogadták az ESET sikereiről szóló híreket.
- Büszkék vagyunk arra, hogy egy olyan terméket forgalmazhatunk, amely világszerte sikereket ér el, és mindenütt elégedettek vele a felhasználók – mondta Csiszér Béla, a Sicontact Kft. ügyvezetője.

Az ESET magasszintű védelmet nyújtó megoldásait már régóta elismerik a piacon. Az egyedi ThreatSense.NET technológia kiaknázásával minden ESET termék valós idejű védelmet nyújt a kémprogramok, vírusok és más fenyegetésekkel szemben, miközben nagyon kevés memória és CPU erőforrást használnak fel. 2011 óta az ESET termékek egy új felhő-alapú felismerési rendszerrel bővültek, az ESET LiveGrid-el, amely jelentősen megerősíti a felhasználó védelmét a még ismeretlen veszélyekkel szemben. Az ESET 2011-ben számottevő növekedést ért el a fogyasztói biztonsági piacon a díjnyertes ESET NOD32 Antivirus-sal, az ESET Smart Security-vel, a Machintos termékekre fejlesztett ESET Cyber Security-vel, valamint az ESET Mobile Security-vel (Windows Mobile, Symbian és Android platformokra fejlesztve).