Az eddigi hagyományos rendelés-nyilvántartási rendszerek nem biztosítottak adatkapcsolatot az ügyféloldali tevékenységek és a háttérben folyó ügyviteli tranzakciók között. E két fontos üzleti funkció integrálásának hiánya sok munka árán átírt és adaptált megoldások összetoldozására kényszerítette azokat a vállalatokat, melyek olyan megoldást akartak, amely egyaránt gondoskodik a rendelések rögzítéséről, az igények kielégítéséről és a rendelésekkel kapcsolatos összes tevékenység pontos áttekintéséről. Az Oracle Order Management 11i megoldása kigyűjti és feldolgozza a legkülönbözőbb csatornák felől jelentkező igényeket és rendeléseket, és az összes fontos információt biztosítja a vevők, a kereskedelmi partnerek és a tágabb értelemben vett beszállítói lánc tagjai számára. Ezáltal kulcsfontosságú kapcsolódási pontot biztosít az ügyfélkapcsolat-kezelési (CRM) és az integrált vállalatirányítási (ERP) rendszerek között, és így az Oracle a világ egyetlen teljes mértékben integrált e-business alkalmazásegyüttesét mondhatja magáénak.