A Sixt – együtt a többi nemzetközi autókölcsönzővel - egy új, egyesített kiszolgáló pulthoz költözött a Budapest Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér SkyCourt érkezési szintjén még 2011. márciusában, míg az új fejlesztésnek köszönhetően az autókat a 2-es Terminál előtti parkolóban lehet majd felvenni és leadni, gyakorlatilag percek alatt 2012. május elejétől.
A Sixtnek saját pultja van az ügyfelek üdvözlésére és kiszolgálására a 2-es Terminál SkyCourt érkezési szintjén, az érkező utasok itt regisztrálhatnak, felvehetik a kulcsukat közvetlen az érkezési folyosó végén, majd – alig pár perccel a megérkezést követően – be is ülhetnek a parkolóban a bérautóba, amelyek a szolgáltató önálló területén várakoznak a 2-es Terminál előtt az úgynevezett rövid idejű parkolási területen.
„A törzs- és VIP ügyfeleknek külön autó felvevő pontokat jelöltünk ki a 2-es Terminál járdaszegélye mentén.” – mondta el Dévai Gábor, a Sixt magyarországi képviseletét ellátó Wallis Autókölcsönző Kft. ügyvezetője. „Az autók leadása a rövid idejű parkolási területen történik, ahol utasok, barátok és családtagok szoktak megállni. A parkoló közelében külön kölcsönzői gépkocsi leadó és felvevő mobil állomásokat (konténer irodákat) épített a repülőtér minden autókölcsönző számára, itt gyorsan és könnyen szolgálhatjuk ki a különböző ügyféligényeket.”
Manel Moreno, a közúti előtér-szolgáltatások vezetője szerint: “Közösen dolgoztuk ki a partnereinkkel ezt a megoldást, annak érdekében, hogy a terminálokon fejlesszük az utasok lehetőségeit. A Terminál 2B felújítása során helyeztük át az összes autókölcsönző szolgáltatót egy meghatározott területre. Ezzel és a parkoló melletti létesítménnyel magasabb minőségi szolgáltatást nyújthatunk az utasainknak, amelyhez már hozzászokhattak a nagy nemzetközi repülőtereken.”